1403/5/28   ادبیات داستانی   کدخبر: 12955   نظر: 0   بازدید: 5855   خبرنگار: سمیه بحرکاظمی چاپ

«فصل اصابت کلاغ ها به پنجره» رونمایی شد

فرزاد حسنی،تارنا

نشست رونمایی از داستان بلند "فصل اصابت کلاغ‌ها به پنجره" با حضور اهالی فرهنگ و هنر در کافه کتاب فرشته برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: روز جمعه ۲۶ مرداد ماه با حضور اهالی فرهنگ نشستی جهت معرفی و رونمایی داستان بلند "فصل اصابت کلاغ‌ها به پنجره" اثر فرنود افشار که به تازگی توسط انتشارات فصل سپیده زمستان منتشر شده و به چاپ دوم نیز رسیده است در کافه کتاب فرشته برگزار شد.


این نشست با اجرا و کارشناسی اصغر علی کرمی و سخنرانی مجید افشاری به عنوان منتقد برگزار گردید و هنرمندان صاحب نامی از جمله رسول نجفیان، محمود فروتن، فرزاد حسنی، چنگیز حبیبیان، قاسم افشار و بابک صحرایی و داوود حیدری و عماد آرام در آن حضور داشتند.


مجید افشاری در بخشی از این مراسم به بیان نقاط قوت و نیز نیازهای نویسنده برای فعالیت موفق‌تر در این حوزه پرداخت.


رسول نجفیان و فرزاد حسنی و داوود حیدری نیز هر یک به سهم خود به ضرورت حمایت از نویسنده جوان و مسائل حاکم بر فضای فرهنگی و ادبی پرداختند همچنین بخشی از رمان توسط محمود فروتن اجرا و بازخوانی شد.






سجاد عزیزی آرام مدیر انتشارات فصل سپید زمستان نیز ضمن حضور در مراسم به پاره‌ای از مشکلات پیش روی ناشران خصوصی پرداخته و از برنامه‌های آینده این انتشارات سخن گفت.


زهرا سلیم مدیر روابط عمومی انتشارات نیز ضمن ابراز امیدواری از اتفاقات خوبی که در آینده قرار است برای این کتاب رقم بخورد، از دیگر عواملی که در چاپ و پخش این کتاب نقش داشتند تقدیر و تشکر کرد.


اصغر علی کرمی نیز در جایگاه کارشناس تاکید کرد که فرنود افشار در این رمان سعی کرده است که شبیه هیچکس ننویسد و علاقه او به سینماگرانی همچون دیوید لینچ و تیم برتون منجر به آن شده است که یک نگاه تصویری بر داستان غلبه داشته باشد.


در این مراسم که با حضور شاعرانی از جمله حمید اسماعیلی و حسین داوری و فرزانه سیفی و مریم عباسی برگزار شد بابک صحرایی و داوود رحمت اللهی نیز به خوانش ترانه‌های جدیدشان پرداخته و قاسم افشار و چنگیز حبیبیان و  فرنود افشار نیز قطعاتی موسیقی را به طور زنده اجرا کردند. 


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا اصغرعلی کرمی مجید افشاری ادبیات داستانی فصل اصابت کلاغ ها به پنجره فرنود افشار فرزاد حسنی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط