1403/7/20   کانون ادبی   کدخبر: 13008   نظر: 0   بازدید: 11   خبرنگار: فهیمه علمداری چاپ

نشست‌ فرهنگی عصر روشن

نکوداشت فرهاد عابدینی

آیین نکوداشت فرهاد عابدینی در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود

خانه هنرمندان

آیین نکوداشت فرهاد عابدینی، شاعر و مدیر گروه شعر معاصر، در قالب سلسله نشست‌های فرهنگی عصر روشن، روز جمعه 20 مهرماه در خانه هنرمندان ایران با حضور شاعران و ادیبان برجسته کشور برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: آیین نکوداشت فرهاد عابدینی، شاعر برجسته و مدیر گروه شعر معاصر، روز جمعه 20 مهرماه در قالب سلسله نشست‌های «عصر روشن» در تالار استاد امیرخانی خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد. این مراسم که به همت مجله فرهنگی هنری عصر روشن و با هدف بزرگداشت شخصیت ادبی و فرهنگی فرهاد عابدینی برگزار می‌شود، میزبان شاعران و ادیبان مطرحی چون محمود معتقدی، کامیار عابدی، اسدالله امرایی، پوران کاوه و جمشید شهرابی خواهد بود.


این نشست که از ساعت 17 آغاز می‌شود، علاوه بر سخنرانی مهمانان درباره شعر و شخصیت ادبی فرهاد عابدینی، با شعرخوانی جمعی از شاعران همراه خواهد بود. علیرضا بهرامی و افسانه حسنیه اجرای برنامه و کارشناسی آن را بر عهده دارند.


فرهاد عابدینی، با بیش از سه دهه فعالیت در عرصه شعر معاصر، موسس و مدیر گروه شعر معاصر بوده و آثار متعددی از او منتشر شده است. آخرین کتاب وی با عنوان «شهر بی‌باران»، گزیده‌ای از همه دفترهای شعر او را در بر می‌گیرد.


علاقه‌مندان به شرکت در این نشست می‌توانند به خانه هنرمندان ایران، واقع در تهران، خیابان طالقانی، خیابان موسوی شمالی، بوستان هنرمندان مراجعه کنند.


اتمام خبر/

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر علیرضا بهرامی عصر روشن سلسله نشست‌های فرهنگی عصر روشن فرهاد عابدینی

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط