1401/02/18   شعرنو   کدخبر: 1442   نظر: 0   بازدید: 1661   خبرنگار: شمیلا شهرابی چاپ

رونمایی از مجموعه شعر رقص قاصدک ها

رونمایی از مجموعه شعر رقص قاصدک ها

با حضور جمعی از شاعران آیین رونمایی از کتاب رقص قاصدک ها اثر جدید ندا غفارزاده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران تارنا -  آیین رونمایی از مجموعه شعر سپید رقص قاصدک ها، اثر ندا غفارزاده، که توسط نشر گلباران به چاپ رسیده است، روز شنبه 17 اردیبهشت ماه،در فرهنگسرای فردوس برگزار شد. در این نشست که توسط انجمن ادبی ترنم یاس انجام می گرفت جمع زیادی از اهالی شعر و ادب حضور داشتند.

شهلا اسماعیلی که اجرای این برنامه را عهده دار بود در ابتدای برنامه تعدادی از شاعران را برای اجرای شعر خوانی به روی صحنه دعوت کرد.

سپس حسن آذری از شاعران مطرح معاصر به تحلیل و بررسی چگونگی و نوع خلق تصاویر اثباتی و اتفاقی در اشعار مجموعه - رقص قاصدک ها - پرداخت و آن را مجموعه ای موفق و مثبت ارزیابی کرد.





رقص قاصدک ها


محمد صابری نیز ضمن تبریک بابت انتشار مجموعه غفار زاده،، به معرفی چند کتاب پرداخت.

بابک وهابی نیز از شاعران مطرح حوزه طنز با نگاهی متفاوت و آمیخته به طنز نگاه و تحلیل خود را نسبت به مجموعه رقص قاصدک ها ارایه کرد که تشویق تماشاگران را در پی داشت.


ندا غفارزاده شاعر این مجموعه هم که بعد از بابک وهابی پشت تریبون قرار گرفته بود، ابتدا با تشکر از همراهی خانواده خود در راستای چاپ این کتاب، از چهار استاد خود: حسن اسدی (شبدیز )، سهیلا فرقانی، حمیدرضاامیرافضلی، آناهیتا کریمی که در مسیر زندگی اش تاثیر گذار بودند یاد کرده و قدردانی به عمل آورد. و حرف های خود را با تشکر از حضور گرم شرکت کنندگان در جلسه و با خواندن یک غزل به پایان رساند.


سپس نوبت به رونمایی از مجموعه رقص قاصدک ها رسید که با دعوت مجری برنامه شاعران پیشکسوت به روی سن رفته و ضمن رونمایی کتاب هر کدام در سخنانی کوتاه به شاعر مجموعه تبریک گفتند.


از دیگر شاعران شرکت کننده در این برنامه می توان از استاد اکبر کتابدار، بهمن زدوار، محمد صابری، مهرداد بابایی، فرامرز عرب عامری، فاطمه اتحاد، نیما ایمانی، مریم معتمدی،اکبر آزاد، نوشین نائینی، فاطمه جعفری، نسرین آقاپور، شمیلا شهرابی و ... نام برد.


انتهای خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا بابک وهابی اشعار ندا غفار زاده رقص قاصدک ها ندا غفارزاده ترنم یاس

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.