1403/2/27   شعر امروز   کدخبر: 2848   نظر: 0   بازدید: 3165   خبرنگار: دانیال فتحی لاطران چاپ

در ایستگاه رسانه ای تارنا

شعر خوانی مشاهیر علم و ادب پارسی در نمایشگاه کتاب

شعر خوانی مشاهیر علم و ادب پارسی در نمایشگاه کتاب

سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

مشاهیر بزرگ علم و ادب پارسی در ایستگاه رسانه ای خبرگزاری شعر و ترانه ایران، تارنا به عزت فرود آمدند و لحظاتی به شعر خوانی و پند و اندرز باشندگان پرداختند.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: سروران علم و ادب پارسی، عالیجنابان حکیم ابوالقاسم فردوسی، شیخ اجل سعدی، مولانا، حافظ شیرازی و شیخ الرئیس پور سینا در ایستگاه رسانه ای تارنا واقع در سالن ناشران دیجیتال سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران نزول اجلال کردند.


این بزرگان که از شاعران و دانشمندان قرن چهارم تا هشتم هستند در هنگام حضور در پشت میز سخنرانی تارنا، کنجکاوی خود را با بررسی میکروفن و مظاهر جدید تمدن در سده بیست و یک نشان دادند که در این میان ابوعلی سینا که دانشمند، پزشک و همه چیزدان است با دقت بیشتری این مظاهر را کنکاش می کرد. 


در دستان سعدی کتاب گلستان، در دستان فردوسی حماسه جاودانی شاهنامه، در دستان حافظ دیوان غزلیات، در دستان مولانا مثنوی معنوی و در دستان بوعلی سینا کتاب ارزنده شفا در حوزه منطق و فلسفه و هندسه و ریاضیات قرار داشت.


پس از دقایقی حضرت فردوسی و حافظ و سعدی اشعاری از سروده های خود را برای حاضرین خواندند که مورد توجه و  قدردانی باشندگان قرار گرفتند.


اتمام خبر/


ویدئو خبر

گالری خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا نمایشگاه کتاب فردوسی سعدی سایت شعر حافظ مولانا سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عکاس افسانه نوروزی مشاهیر علم و ادب پارسی ابوعلی سینا

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط