1403/4/11   مجازی   کدخبر: 2913   نظر: 0   بازدید: 5216   خبرنگار: دانیال فتحی لاطران چاپ

واکنش مجری ادبی سیما به انتخابات

سهیل محمودی: قرار نیست سرزمین شاهنامه به سمت تاریکی ها بلغزد

سهیل محمودی: قرار نیست سرزمین شاهنامه به سمت تاریکی ها بلغزد

سید حسن ثابت محمودی شاعر و نویسنده و مجری برنامه های ادبی تلویزیون که بیشتر با تخلص و نام هنری سهیل محمودی شناخته می شود، با انتشار ویدئویی از خود نسبت به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو واکنش نشان داده و راجع به مسائل و مسئول فرهنگی فرهنگی در آینده ایران احساس خطر کرده و مطالب مهمی را بیان می کند.

به گزارش خبرگزاری شعر ایران-تارنا: سهیل محمودی شاعر و نویسنده ایرانی متولد 1339 خورشیدی در تهران، بیشتر برای اجرای برنامه تلویزیونی « با کاروان شعر و موسیقی » که جمعه شب ها به مدت هشت سال از شبکه دو سیما پخش گردید شناخته می شود. 

محمودی این روزها با توجه به فضای سیاسی کشور و انتخابات ریاست جمهوری که دور دوم آن نزدیک است، ویدئویی از خود منتشر کرده که در آن مطالب بسیار مهم و قابل تأملی را بیان می کند و هشدار می دهد. او تفاوت فردی که قرار است بعد انتخابات، بر مسند ریاست فرهنگ مملکت تکیه بزند را با مثال هایی از جمله اینکه خود شخص باید فرهنگی و دلسوز فرهنگی ترین کشور دنیا در طول تاریخ یعنی ایران باشد را برمی شمارد.

سهیل محمودی می افزاید: اهالی فرهنگ بیایند و با جدیت از فرهنگ و ایران و ایران فرهنگی محافظت کنند. وی در ادامه می گوید قرار نیست سرزمین فردوسی و شاهنامه به سمت تاریکی ها بلغزد. همه شاهنامه روشنایی و نور است و ماهم باید به سمت روشنایی حرکت کنیم و نگذاریم شرایط از اینی که هست نگران کننده تر بشود.

ویدئوی کامل صحبت های سهیل محمودی را مشاهده می کنیم.


اتمام خبر/

ویدئو خبر

اخبار پیشنهادی

برچسب ها: خبرگزاری شعر تارنا شاهنامه سهیل محمودی سایت شعر شاهنامه فردوسی انتخابات ریاست جمهوری 1403

اشتراک گذاری :

مطالب مرتبط

    نظرات


    لطفا نظرات خود را به زبان فارسی بنویسید و از نوشتن آن با الفبای لاتین خودداری کنید.